onsdag 26 januari 2011

Bara för det..

.. att jag jublade igår så har dagen varit skittrist och riktigt tung. Jag har inte precis varit hungrig eller sugen, men trött, melankolisk och tidvis rätt ilsk.

Och så har jag fuskat och ätit en skiva kokt skinka. När jag skulle göra macka till Y blev frestelsen mig övermäktig. Men det var ändå ganska genomtänkt, ska man fuska så ska det vara så rent protein som möjligt. Sedan har jag käkat en del sockerfri Läkerol också, är inte säker på att det är tillåtet. Men det struntar jag i just nu, det är det enda roliga jag har, känns det som ibland.

Bara en dag kvar på andra veckan. Den här veckan SKA jag klara 8000 steg per dag!

2 kommentarer:

annannan sa...

Kan du inte få göra något annat roligt och sinnesstimulerande som du kanske annars sällan tar dig tid till? Kan du få ledigt en eftermiddag och gå på stan och titta på fina färger på gallerier (inte gallerior!) och hantverksbutiker? Gå i stans bästa garnaffär och köpa något riktigt fint? Teer, kryddor - parfym kanske?

annannan sa...

Och det blir ju steg också av en sån runda!