torsdag 3 mars 2011

Målet i sikte

Igår hade jag coachsamtal igen. Och nu är det bestämt. Fyra veckor kvar av LCD. Sedan börjar jag trappa upp långsamt till varierad mathållning a.k.a 2+2 (två mål mat bestående av protein och frukt och grönsaker, inga snabba kolhydrater, och två måltidsersättningar per dag). Det blir perfekt under Pragresan. Frukost på hotellet, bar till lunch och mellanmål, och middag på restaurang på kvällen.

Jag fick också lite inspiration om vad man kan göra på en stepbräda, för den är den absolut tråkigaste delen av cirkelträningen tycker jag.

Sedan hade jag tänkt träna, men råkade kolla mobilen först. Meddelande från maken att yngste sonen (1,5 år) fått en termos i huvudet och måste sys eller tejpas. Äldste sonen inackorderad hos grannen, kom hem så fort du kan. Men allt gick bra.

Idag konstaterade jag att jag nog måste göra en riktig djupdykning i garderoben på jakt efter passande kläder. Jag skulle nämligen på jobbintervju och de byxor jag hade tänkt ha ramlade av mig. Visserligen har jag köpt lite kläder, men det är jeans och det brukar jag inte ha på intervju, fånigt kanske. Hur som helst är det ett trevligt lyxproblem!

Inga kommentarer: