tisdag 23 juni 2015

Löparskor, drömträning, favoritinspiratör

Nu har det blivit lite stiltje i det intensiva träningsbloggandet så jag betar av ett par teman i klump.

Man måste vara närmast besatt av mig och mitt träningsintresse för att vilja veta vilka löparskor jag har. De ser ut såhär:



Och de är väl bra. De har inte använts alls hittills i år men än är det ju inte för sent. Löpning är faktiskt inte riktigt min grej. Men jag kan springa, bara en sådan sak. Och så länge jag tränar annat så behöver inte löpning vara min grej.

Drömträning, då. Tjaa. Det vore faktiskt roligt att åka på träningsresa någon gång. Med rätt arrangör och rätt sällskap kan jag tänka mig att det är en upplevelse. Det närmaste jag har kommit är när jag och mamma åkte på ridläger för femton år sedan. Jag var yngst i gruppen, de övriga var i övre medelåldern. På dagarna kämpade vi på hästryggen och på kvällarna åt vi och drack gott och baktalade de jävla kusarna.

Favoritinspiratör vete sjutton om jag har någon. Det skulle vara favoritledaren då. Tyvärr var det länge sedan jag var på hennes pass, hon kör mest morgonpass och det har inte funkat med mitt schema (läs min morgontrötthet) på sistone.

Inga kommentarer: