fredag 1 juli 2011

Nä, fast..

Tog det inte så lugnt med vinet igår som jag hade tänkt mig, hick. Men trevligt hade vi. Och hade vi velat hade vi fått sällskap hem av tre överförfriskade herrar i 60-årsåldern. Ehh, skulle inte tro det. Hur tänker en del människor egentligen?

Idag är det kvavt och svettigt som tusan och jag har ökat på svettdosen med ett pass på Itrim. Tänkte på Krickan och tog i lite extra. Tänkte sedan att jag kanske är orättvis som dissar Itrim. Det är inte tråkigare än vanlig styrketräning, som ju är dödligt tråkig enligt mig. Men det är helt klart dags för lite ledarledd motion!

Nu dusch, sedan lite jobb, sedan SHOPPING!

1 kommentar:

Joline sa...

Hihi, mmmm va sugen jag blev på vin nu. Tänkte verklgien att jag ville ta ett glas ikväll men va tusan, vill man tänka på figuren så får man tänka till ibland ;)