torsdag 14 juli 2011

Historisk händelse: Helga joggar!

Jodå gott folk, igår skedde det, min första springrunda EVER! Efter några minuters rask promenad satte jag av. Sprang en minut, gick sedan snabbt tills jag inte var andfådd längre, sprang en minut, etc. Höll på så i cirka tjugo minuter, varav fyra (tror jag) var springande. Belönades på halva vägen med den vackraste vy över Västerhavet man kan tänka sig.

Efteråt blev det kvällsbad. Upp på piren, av med alla kläder och plums i innan jag hann ångra mig. Härligt!

Imorgon är det dags igen. Måndag, onsdag, fredag springer jag!

posted from Bloggeroid

3 kommentarer:

Looser sa...

Bra jobbat! Hejja! :)
Vad skönt det låter att plumsa i vattnet efteråt!

Anonym sa...

Härligt! Jag är lika gammal som du och har i år börjat springa i skogen, jag också:-)

annannan sa...

Bästa sättet att springa på!