måndag 11 juli 2011

Gaahh!

Sista träningen före semestern och en sista vägning. För att ha baseline, liksom. Närde en liten förhoppning att vikten gått ner aningens aningens.

Bullshit. Den har GÅTT UPP 2 hg sedan förra veckan. What the fucking fuck.

Nåja. Det hade det goda med sig att jag packade ner träningskläder. Jag ska börja jogga på Sommarön. Så det så.

Och jag har en känsla av att den av mig så hårt dissade fettprocenten ligger alldeles still trots denna viktökning. Borde ju vara bra. Eller va?!? Eller?? Va??

(Kan någon förklara varför jag trots detta äter pepparkakor som jag inte ens tycker är goda när goda vänner kommer över på en spontanfika? Den mänskliga naturen är full av gåtor.)

1 kommentar:

Krickan sa...

Lycka till med joggandet! Det kommer gå finfint. Av min kompis löpexperten Hans Krylander fick jag rådet "hellre ofta och kort än långt och sällan" Passar ju oss småbarnsmorsor som handen i handsken...