lördag 30 juni 2012

Uppgång men inte fall

Jag var på Itrim i torsdags. Som väntat hade jag gått upp, två kilo sedan sist. Surt, men innerst inne är jag glad att det inte är mer.

När jag gick hem kände jag mig ganska laddad och fylld av goda föresatser som jag hade tänkt redogöra för här på bloggen. De har runnit av mig så där tämligen, vilket huvudsakligen beror på att monsterförkylningen jag haft i snart två veckor har kopplat ett nytt grepp.

Därför vegeterar jag nu, och samlar krafter. Igår och idag har jag ätit både pizza och glass. Men så snart jag är frisk är det slut med sådant.

Men innan jag glömmer det ska jag skriva ner hur vi sammanfattade planen för sommaren:

Springa varannan dag
Inte glömma vardagsmotionen
Sova ordentligt
Planera undantagen d v s godis, glass och chips

Inga kommentarer: