onsdag 20 juni 2012

Lite till

När jag ändå är igång och spyr galla: vilken pissdålig tidning Iform är. Jag antog ett erbjudande för några veckor sedan, köp två nummer av tidningen så får du en löparjacka gratis. Och så ett saftigt porto på det. Dumstrut på.

Nu har jag fått och läst mina två nummer. Nä förresten, det har jag inte gjort, för jag står inte ut med att läsa eländet. Maken till bedrövligt misch-masch, dåligt översatt från danska eller holländska eller vad fan det är, hopklippta notiser med obskyra forskningsresultat från världens alla hörn (lägg vattenkrasse på äggmackan så minskar du skaderiskerna med din träning, säger Dr Waddamapoupolous vid University of Bengistan. WTF? Måste man inte äta den också? Räcker det med att bara lägga dit den, vattenkrassen menar jag?) och så de urusla artiklarna... don't get me started.

 Argghh!

Om löparjackan dessutom är ful tänker jag skicka bajs till redaktionen. Nu ska jag sätta mig i soffan och hosta och ha ont i ryggen och tycka synd om mig själv.

Inga kommentarer: