torsdag 19 mars 2015

Hur går det?

Eftersom annannan redovisar sina framsteg i en kommentar till inlägget nedan, känner jag mig nödgad att göra detsamma.

Det går sådär, var min första tanke, och den gäller matloggandet. Jag spottade upp mig de första dagarna och loggade, men nu har jag slarvat i ett par dagar. Det är alldeles förbaskat tråkigt. Givetvis har det också ett samband med att jag slarvat med maten också - fast inte så förskräckligt mycket, bara lite grann!

Men jag dricker inte alkohol, det är lätt att avstå från, och jag har faktiskt skärpt mig med en annan av mina svagheter, den att komma i säng på kvällarna. Hela den här veckan har jag faktiskt somnat vid elvatiden vilket är bra för att vara jag.

Detta har sin orsak bara inte i tidigt sänggående utan också det faktum att jag tränar mycket. Lunchträning idag för tredje dagen i rad, jäklar vad sömnig man är på kvällen då.

Nåja. Det är några veckor kvar till påsk, det finns ännu utrymme för förbättringar angående matloggningen.

Inga kommentarer: