torsdag 5 september 2013

Meh, vafan

Nu anser jag även den andra förkylningen vara besegrad, så igår tränade jag mitt morgonpass igen. Det var djuriskt jobbigt men givetvis skönt efteråt.

Men inte blir det något lunchpass imorgon inte, för då ska jag ha möte. Jag söker frenetiskt efter andra pass någon annan gång under dagen eller helgen, men hittar fan inte någonting. I alla fall inget som jag inte måste tvinga mig iväg till, som Zumba eller Sh'bam eller sånt där trams. Vi ska ut till sommarstugan i helgen och där är träningsmöjligheterna minst sagt begränsade. Dessutom ska jag på simskola med sonen på söndag eftermiddag.

Nåja. Ett pass den här veckan får duga. Nästa vecka kommer jag igen.

1 kommentar:

Jannike sa...

Efter en förkylning är väl en lugn nystart bra tycker jag. Trevlig helg! / Jannike